Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2016 21:44 - Честит празник на всички обичани и уважавани от мен съблогерки!
Автор: kuschel Категория: Други   
Прочетен: 9765 Коментари: 32 Гласове:
26

Последна промяна: 08.03.2016 06:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  Честит празник на всички поетеси, разказвачки, исторички, учителки, медички, билкарки, библиотекарки, авиаторки, психоложки, музикантки, художнички и други и други, с които сме общували по някакъв начин през годините и имат реална представа за мен ! Защото, Куш не е само свиреп дивак , а и нещо друго, което не всички познават.

     Аз също пишех разкази и стихове, които сега отлежават на склад, защото политиката нахлу в живота ми и сега съм длъжен да се занимавам с друго. 

     Много ми се иска да спомена имена...но няма как. Бъдете хубави за когото трябва!  И ... не си отивайте от блог.бг.



 













   Един специален поздрав за приятелките, които ме познават лично и с които сме прекарали незабравими мигове.




На приятелите. 
В тоя свят на пълно отчуждение готов ли съм да бъда по-различен, да съградя за някого надежда, да се почувства закрилян и обичан. 
Да се простя със своя егоизъм, да го пратя да гори във пъкъла, някого да стопля във прегръдка и да му кажа: "Я не стой във ъгъла!" 
Колко хубаво е да дадеш на някого свойто рамо, за да се облегне, усмивката да върнеш на лицето му, а той приятелски да те погледне.
Куш, септември 2014

Мъжът, когото жените обичат  
Един мъж трябва да бъде: добър и лош, но не много, забавен и скучен, но не много, силен и слаб, но не много, обичащ и мразещ, но не много, разбиращ и разсеян, но не много, вярващ и мнителен, но не много, ларж и ревнив, но не много, щедър и стиснат, но не много, влюбен и обвързващ, но не много, и още: мъжествен, толерантен, умен, интелигентен, търпелив,  уравновесен, упорит, грижовен,  съобразителен, работлив,  изобретателен, находчив,  и какво ли не още, по много, почти задължително висок, а като допълнителни екстри - богат и по-хубав от маймуна,
защото жените искат да бъдат:  обожавани, единствени, обгрижвани,  подкрепяни, разбирани, желани и постоянно в мислите ни,  но и свободни, независими,  нелогични, спонтанни,  капризни, чаровни, омайни,  неустоими и какво ли не още и никога да не им досаждаме. 
Ако знаете всичко това, ще бъдете мъжът, когото жените обичат.
Аз мога да бъда само естествен.
Куш Февруари, 14-та

А може някога пък той да ми помогне  
Питаш ме защо не се обаждам ни на скайпа, ни дори на лични. Не се обаждам, защото ми горчи за теб, за мен, изобщо за живота и за това, че все напред върви и нищо, никога не се завръща. А само преди няколко години бяхме други, безгрижни и щастливи, творяхме и флиртувахме на воля и часовете неусетно си вървяха, а сега сме с клюмнали глави, затънали в тъга и безпаричие. Помниш ли когато бяхме шест и диалози водехме във рими, и как очаквахме с огромен интерес кой по-хитро ще ни отговори.  Къде са тия времена сега, защо изпитвам само адска мъка, нали все още тука е света и пак съм се оцъклил във монитора. Да, знам в живота има много скръб пораждана от гадните раздели, бяхме много, но къде ли са сега и какво ли съдбата им е сторила.
Не съм единствен, зная го добре, в нета пълно е със тъжни хора и всеки иска някой да го разбере и ако може, да му е опора.
Как искам на поне един човек да съм дал увереност и сила, когато до полуда е тъжал и нощните кошмари са го будили, и с моя помощ е някак оцелял, а може някога пък той да ми помогне.  
Кушел

А уж съм фраш с опит?! Вятър.  
І.    Ако можех някога случайно  живота си да почна отначало с опита натрупан през годините  и мъдростта складирана във бръчките,  
е, щях ли да съм оня тип безгрешен, който никога не прави гафове и знае изхода от всяко положение. Да не говорим, че е пич по подразбиране.  
Не, нямаше!
Човек се учи, но не научава и пак повтаря грешките предишни, и пак се лута в дебрите житейски, и пак избира грешните приятели, и в любовта е като начинаещ. Доказателства ли искаш, ами ето. Един въпрос препречил ми е пътя и аз не зная как да го прескоча.
А уж съм фраш с опит?! Вятър.   ...........................................................  ІІ.     Ти какво чакаш от мене, съдба? Да ме видиш смирен и безволев? Удари на камък, нали знаеш това? Не понасям служебните загуби.
Опитай отново, опитай сега! Само толкоз ли можеш, гадино! Както виждаш, не целувам ръка и за милост не моля наивно.
Ще те срещна, каквато да си жестока, коварна и грешна. Ето, тук съм и не плача дори, да знаеш само колко си смешна!  
Кушел

Ти си  (на теб)
Кога съм привикнал, дори не разбрах, как ли е станало - понятие нямам, бях уж нехаен, а в миг осъзнах, че мислено с теб съм и нощем, и денем.
Какво бе в началото - леки шеги, забавно, приятно и никаква скука, говорехме рядко, през няколко дни, но после се търсехме всяка минута.
Месеци минаха, а после години,  останахме заедно и в радост, и болка, ти преживяваше мойте проблеми, аз правех същото доколкото мога.
Какви биха били моите дни, без да се чуем поне за минути, без да ти кажа: "Здравей, хубав ден!", а ти да отвърнеш: "Благодаря ти!"
Нека те има, нека си жива, толкоз различна сред многото хора, едва ли разбираш, но точно така е, ти си за мене духовна опора.
Кушел, 2014   
 Чудото
Живеех си рутинно без емоции улегнало, удобно до безличие, в живота ми отсъстваха промоции, на обич, на любов, на нещо силно.
А ти къде бе, мила, и при тебе ли в живота ти пристъпваше безвремие, прелиствала си албуми със спомени, а те, децата... са от друго поколение.
Тогава си отворила капака на машинката със многото клавиши, безцелно, да убиеш някак времето, без да очакваш някой да ти пише.
Станало е по едно и също време, написал съм ти нещо между другото, без да подозирам, че съдбата ни, тайничко замисляла е чудото.
Чудото, да срещнеш оня другия, който ще те слуша със внимание, който също има много да ти каже, и завинаги със тебе ще остане.   Куш, декември 13-та 

otkrovenia.com/bg/author/kushel/works







Тагове:   8ми март,


Гласувай:
29



1. kvg55 - Честит празник дами!
07.03.2016 22:57
Да сте ни живи и здрави да ни радвате!
А Куш ме изненада с поетичната си душа.
цитирай
2. kuschel - Да сте ни живи и здрави да ни радва...
07.03.2016 23:12
kvg55 написа:
Да сте ни живи и здрави да ни радвате!
А Куш ме изненада с поетичната си душа.


Някои хора сме многопластови. :)

В края на постинга има един линк. Чукни на него и поразгледай какво има на полиците на склада.
цитирай
3. chavdar01 - БРАВО КУШЕЛ!
07.03.2016 23:30
ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!
цитирай
4. kvg55 - Погледнах. Имаш прилично литер...
08.03.2016 00:01
Погледнах. Имаш прилично литературно творчество.
Поздравления!
Наблегнах на хумористичната поезия.
цитирай
5. kuschel - http://didoignatov.blog.bg/poezia/2014/10/31/da-poletish-ot-liubov.1309558
08.03.2016 00:18
kvg55 написа:
Погледнах. Имаш прилично литературно творчество.
Поздравления!
Наблегнах на хумористичната поезия.


Това беше период, когато международната обстановка беше спокойна и тогава в блога маса хора пишеха разкази и поезия. Имах един добър приятел и много нежен поет Дидо Игнатов, но той почина от рак, без дори да разбере диагнозата си.
Това е последното му стихотворение.

Преразгледах си приоритетите,
вярванията и заблудите,
на пирончето закачих епитетите,
дето щедро раздавах за другите.
С тях покрих перушинката бяла -
синонима ми за летене,
иронично я кръстих "дидоним", на раздяла
и се върнах в сегашното време,
без пирони с пера от мечти за летеж.
Тук, при хората дето безумно обичам!
Тук, където и бавния хорски вървеж,
на летене със птици прилича.

цитирай
6. kvg55 - Самоиронията е висша степен на и...
08.03.2016 01:09
Самоиронията е висша степен на интелигентност.
цитирай
7. kuschel - Историята на 8-ми март-Международния ден на жената
08.03.2016 06:15
Идеята за Международен ден на жената възниква в началото на XX век. Историята на празника започва през 1857 г. в Ню Йорк, когато е организиран един от първите протестни митинги на жените, работещи в текстилните фабрики. Те настоявали за равни права с мъжете, намаляване на работното време и подобряване условията на труд.
През 1909 г. Американската социалистическа партия провъзгласила 28 февруари за Национален ден на жената. До 1913 г. американките са го отбелязвали на последната неделя от месец февруари.
През 1910 г. на Втората международна конференция на работещите жени в Копенхаген е взето решение за учредяване на "Ден на жената", който да се отбелязва всяка година.
В резултат на това решение Международният ден на жената се чества за първи път през 1911 г. в Австрия, Германия, Швейцария и Дания, когато повече от един милион мъже и жени участват в шествия.
От 1914 г. отбелязването на празника в различните страни е на датата 8 март. Той се свързва в началото на века с борбата за политическо, икономическо и социално равноправие.
През 1977 г. Общото събрание на ООН решава 8 март да стане Международен ден за правата на жените и за мир.

Източник: balkanec
цитирай
8. vishnichka - Честит празник на всички дами!:)
08.03.2016 06:16
Хубава музикално поетична палитра... Аз като най-ранобудна благодаря за поздравите, прекрасни са!:)
цитирай
9. crep - Благодаря, Кушел,
08.03.2016 06:21
Аз, като една авиаторка
(с другите не успях да се отъждествя),
докато си кръжа наоколо,
ти благодаря за милите думи -
толкова си изчерпателен,
че чак уникален.
След толкова хубави думи не може да не се разхубавим!
Бъди здрав!
цитирай
10. kuschel - Шарли, ще те помоля като мъж (ако си ...
08.03.2016 06:26
Шарли, ще те помоля като мъж (ако си такъв де) тук пред целия сайт "Не влизай в моите блогове и не коментирай. Отдавна вече не си ми интересен и забавен, а просто досадник, когото търпя с неудоволствие". Мисля, че се разбрахме. За мен поставянето на минуси не е мъжка постъпка, а ти получаваш оргазъм от това жалко действие.
Разказите и стиховете ми са оценени в среда на хора, занимаващи се с литература в Откровения.бг. Освен това, никога не съм имал претенции за литератор. Това са непрофесионални произведения, плод на емоционални изживявания.
И така, казвам ти "Сбогом!" и не искам никога повече да те виждам в моите блогове. Никога!
цитирай
11. kuschel - vishnichka, crep, в други времена ...
08.03.2016 06:39
vishnichka, crep, в други времена бих се отдал на обичане, защото наистина обичам жените (мъжете просто не разбират колко сложна и важна е ролята на жената за живота и докато те се отърваха дори от задължението да защитават родината си с оръжие, то жената няма как да избяга от съдбата си да ражда и отглежда деца), но без дори да го съзнават много хора, отново е време разделно, силите в света се преразпределят и всеки заема своето място с Америка и другите "демократи" или с Русия и БРИКС. Това не е игра а жесток геополитически сблъсък, който държи света на ръба на ядрена война. В тая борба аз отдавна съм намерил своето място и правя това което смятам за нужно по начина който смятам за правилен. Извинете ме, но просто искам да обясня поведението си. Още веднъж, бъдете хубави и щастливи!
цитирай
12. wqpwqp - Честит празник и от мен. . . Има до...
08.03.2016 07:51
Честит празник и от мен...

Има добри, има лоши, грозни /според мен/, красиви /пак според мен/, има всякакви жени /както и мъже/, но на днешният ден нека поздравим всички ЖЕНИ! Те са цветята, в ежедневието на мъжете...

Бъдете живи и здрави!


PS. Дали си "стока", или не, аз съм го разбрал отдавна... Дори с "елементарното" /на пръв поглед/ написано за птичето, ти ме убеждаваш в правотата на мисленето ми. Има приказка - "не е нужно да изпиеш цялото море, за да разбереш, че водата му е солена"...

Благодаря за хубавата тема! Лек ден!


.
цитирай
13. kuschel - Честито, "дърварке"! ...
08.03.2016 08:21
Честито, "дърварке"! Усмихнат ден!
цитирай
14. erato7 - Куш, благодаря за чудесния позд...
08.03.2016 08:32
Куш, благодаря за чудесния поздрав!
Ведър и усмихнат ден пожелавам и на теб!
цитирай
15. katara - благодаря ,куш...
08.03.2016 09:02
както винаги си изобилно щедър.....
и, на теб много хубав празник
пожелавам с любимите жени!
цитирай
16. pando - POZDRAVLENIA
08.03.2016 09:40
Camarade!
цитирай
17. kuschel - erato7, Юлия, желая ви интересни ...
08.03.2016 10:29
erato7, Юлия, желая ви интересни преживявания и късмет! И с двете ви сме си хортували преди. :)
цитирай
18. kuschel - Пандо, голям майтап. :) Някои хора ...
08.03.2016 10:36
Пандо, голям майтап. :) Някои хора не разбират от шеги. Казах на един клиент "Чести празник на жена ти!". Че като се впрегна тоя човек "Ти от къде я познаваш? Кава ти е?" Ужас! "Никаква бе, човек, успокой се. Просто се пошегувах". Но дали ми повярва... Дано не направи някой скандал в къщи. :)
цитирай
19. scarlety - Благодаря за стиховете и пожела...
08.03.2016 13:00
Благодаря за стиховете и пожеланията, писани са от сърце! Весел и слънчев празник, Куш!
цитирай
20. kuschel - Мерси, Ади, аз съм от тия дето пъпа им ...
08.03.2016 13:11
Мерси, Ади, аз съм от тия дето пъпа им сякаш е хвърлен в блог.бг. Изтриха ми блог с пет милиона посещения и хиляда и осемстотин постинга, но аз пак съм си тук и пак подритвам мезерниците. Съдба. :)
цитирай
21. kuschel - Цял живот се опитвам да приличам и да ...
08.03.2016 14:27
Цял живот се опитвам да приличам и да постъпвам като Ботев. Ако бях живял по негово време, света щяхме да обърнем с него. За всяка работа са нужни напълно верни и отдадени хора, а той не е случил на такива. Като чета статиите му, направо се изумявам. Той пише все едно за нашето съвремие, толкова е актуален. А и какво уважение само към жените... Това е той Ботев...моя човек.
цитирай
22. stela50 - Благодаря, Куш... да... Кушел е и нещо друго,
08.03.2016 16:49
което много добре познавам... и не забравям.
Хубав празник на всички !
цитирай
23. kuschel - Жива и здрава, Таня, и много щастие!
08.03.2016 17:20
Жива и здрава, Таня, и много щастие!
цитирай
24. kuschel - Чета навсякъде из нета как премиери ...
08.03.2016 17:58
Чета навсякъде из нета как премиери и президенти поздравяват с празника жените в своите страни. Бойко поздрави ли жените или Плевнелиев, защото аз не видях такова нещо, а те милите гласуват ли гласуват за тях. Вземете си поука!
цитирай
25. lidislidis - Благодаря, ти stefbelchev! Трогна ме с поздрава! Някой да ме поздрави и мен от блога!
08.03.2016 20:12
stefbelchev написа:
Чудесно послание към нашите женски същества и пример за отрицание на соросоидните душегубки! Браво, Кушел! Измежду многото еднообразни поклонници към Жената - патриотка и русофилка, Ти си истински правилният българин, подобен на Хан Аспарух, на Христо Ботев и други мъжаги на огнените Шпага и Слово...Верен си на традицията за Достойнството на българските мъже-човеци...


Да са живи и здрави всички български мъже истински кавалери!
Благодаря, на Куш , че предостави в постинга си трибуна да ме поздравят и мен!
Бъди щастлив stefbelchev !
цитирай
26. kuschel - Бъди щастлива, Лидка! И ти не си п...
08.03.2016 20:18
Бъди щастлива, Лидка! И ти не си поплюваш, когато става въпрос за правда и свобода. :)
цитирай
27. kuschel - Много ми е мъчно като гледам напу...
08.03.2016 20:24
Много ми е мъчно като гледам напуснати преди години блогове или срещам коментари на хора, които са деактивирали блоговете си. Мразя разделите.
Днес гледам, че ckarlet не само не пише, но направо си е деактивирала блога. И като нея има десетки, дори стотици. Някой знае ли нещо за нея.
цитирай
28. mileidi46 - Благодаря,
08.03.2016 20:37
мистър Джентълмен..:))
Жив и здрав и все така..корав!!
Поздрави!
цитирай
29. kuschel - мистър Джентълмен. . :)) Жив и ...
08.03.2016 21:25
mileidi46 написа:
мистър Джентълмен..:))
Жив и здрав и все така..корав!!
Поздрави!


Благодаря, ще послушам съвета ти! :)
цитирай
30. kuschel - Някай хомо продължава да слага м...
08.03.2016 21:53
Някай хомо продължава да слага минуси. Поли, номера ти се изтърка вече. Аз държа на статистика смартфона и виждам кой, кога влиза и после се деактивира.
цитирай
31. flymore - Сърдечно благодаря, Куш!
10.03.2016 14:16
Излишно е да правя коментар на нещо очевадно - нежно, искрено, поетично, мелодично.
Бъди здрав, приятелю!
цитирай
32. kush11 - Излишно е да правя коментар на нещо ...
10.03.2016 17:14
flymore написа:
Излишно е да правя коментар на нещо очевадно - нежно, искрено, поетично, мелодично.
Бъди здрав, приятелю!


Да си жива и здрава , Флай!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuschel
Категория: Други
Прочетен: 2393401
Постинги: 505
Коментари: 4339
Гласове: 3212
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930