Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2016 20:32 - Някога вместо "УаУУУ..." казвахме "Ихааа..."
Автор: kuschel Категория: Други   
Прочетен: 7267 Коментари: 25 Гласове:
12

Последна промяна: 02.05.2016 13:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 При социализма

image


и сега при демокрацията.






image

image

image

image

image

Хайде сега, американски гъзолизци, дайте ми някакъв смислен отговор с какво тия покъртителни гнусотии обогатяват българската култура! Давайте, слушам! Ами представяте ли си ако това идваше от Русия, м? Щяхте да оревете отталъка, мамицата ви продажна.

image

image

image

image

image


Не случайно повече от сто години се играе без прекъсване сатиричната пиеса на Добри Войников "Криворазбраната цивилизация", усмиваща чуждопоклонничеството на българските лумпени, приемайки всяко извращение  идващо от Запад като скок в еволюционното развитие.


Да ви ЕПМ, лизачи долни!



image

Педал, амо много вяяяярващ.






Гласувай:
15



1. aip55 - Хмммм!
01.05.2016 21:08
Модерна фотография. Имах чувството, че лизачите са в мензис...
цитирай
2. kuschel - Сега ме допълниха във фейса, че се ...
01.05.2016 21:16
Сега ме допълниха във фейса, че се казвало и "Ехаааа..." че и "Еггати!" :)
цитирай
3. kvg55 - Убеден съм, че празникът Хелоуин не ...
01.05.2016 21:45
Убеден съм, че празникът Хелоуин не е бил това, което промиващата мозъка буржоазна пропаганда представя сега. Но ние защо възприемаме тази извратена манипулация за нещо положително. По времето на Добри Войников сме били все същите глупаци, каквито сме и сега.
цитирай
4. kuschel - Хубави въпроси задаваш, но аз не ...
01.05.2016 21:54
Хубави въпроси задаваш, но аз не мога да ти отговоря. Вероятно Шарлито знае. Нали е пророк, т.е. ужким де.
цитирай
5. josarian - Кухия, последният тъпак, с кръста, е православен сръбски путинист - от най-правоверните.
02.05.2016 09:38
А ти знаеш ли защо настъпва безпросветността в Булгаристан - защото вие, комунистите избихте интелигенцията, прогонихте спосбните и можещите хора от България - и това е в резултат на унищожаването на традициите и моралните устои. Нищо такова не се наблюдава във Франция, Италия, Полша, Чехия, Швайцария, Германия. Но за сметка на това в Путландия кочината е пълна...
цитирай
6. pando - PRIVET
02.05.2016 10:03
Camarade!
цитирай
7. elenkokoschkov - Бах маама му!!!
02.05.2016 11:00
kuschel написа:
Сега ме допълниха във фейса, че се казвало и "Ехаааа..." че и "Еггати!" :)

Я да го еба!!!
Те това е от мене
цитирай
8. nadzambunata - Да те продължа
02.05.2016 11:37
josarian написа:
А ти знаеш ли защо настъпва безпросветността в Булгаристан - защото вие, комунистите избихте интелигенцията, прогонихте спосбните и можещите хора от България - и това е в резултат на унищожаването на традициите и моралните устои. Нищо такова не се наблюдава във Франция, Италия, Полша, Чехия, Швайцария, Германия. Но за сметка на това в Путландия кочината е пълна...

Запазването на панелното строителство, че и напоследъчното му саниране е най-добрия гарант за развитие на демократичната култура на междублоковото пространство. На така затворените във воняящите копторчета граждани постоянно им се внушават права за различни неща. Няма значение за кво: най-новото е обобщението в "право на щастие", което е повече дори от "правото на личен живот", всички могат да решават в реално време как да се събличат, с кого какво да правят, да се развеждат и т.н. права до откат.
Всички помним насаждането на ПРЕЗРЕНИЕ към Великото Българско Село, като гнездо на изостаналост и простотия. След успешното обезлюдяване на най-райските кътчета на земята, в тех бидеха насадени и размножени мангалите.
Това е, ревете за домовете си!
цитирай
9. kuschel - При социализма, културата беше на ...
02.05.2016 11:44
При социализма, културата беше на световно ниво, както и образованието. Професионалните и самодейни фолклорни състави, театрите, киното, операта и оперетата, спорта, всичо беше с високо качество. За днес е смешно да говорим. Като почнеш от Азис и стигнеш до върха Слави Трифонов, всичко навежда на печал и покруса. Впрочем, всичко е очевидно, освен за еврогейските слепоци.
Давайте с изказванията, глупаци, че промоцията тече. От утре отново шут в задника за фашаги и либерасти.
цитирай
10. alibaba5 - Кухеле
02.05.2016 12:40
кажи си адреза чи дъ ти прата линейка чи сааавсем си зле!
цитирай
11. kuschel - Знам поне още десетина идиота в с...
02.05.2016 13:12
Знам поне още десетина идиота в сайта, ама явно доста шубе са набрали, та не смеят да си покажат накъканите задници тук. Който дошъл, дошъл. Предупредил съм.
цитирай
12. haralanov - Кушляк, добре, че такива, като теб сте малцинство в България!
02.05.2016 14:15
Кушляк, добре, че такива, като теб сте малцинство в България!
Ти вече и вампиряса...
цитирай
13. alibaba5 - Кушляк, добре, че такива, като теб ...
02.05.2016 14:47
haralanov написа:
Кушляк, добре, че такива, като теб сте малцинство в България!
Ти вече и вампиряса...

Цъ! Вампа е умно сащество тоа е пааално куку:)
цитирай
14. josarian - Глупости на търкалета, Кушел, ако при комунизма имаше култура, то беше въпреки него а не благодарение на него.
02.05.2016 14:58
kuschel написа:
При социализма, културата беше на световно ниво, както и образованието. Професионалните и самодейни фолклорни състави, театрите, киното, операта и оперетата, спорта, всичо беше с високо качество. За днес е смешно да говорим. Като почнеш от Азис и стигнеш до върха Слави Трифонов, всичко навежда на печал и покруса. Впрочем, всичко е очевидно, освен за еврогейските слепоци.
Давайте с изказванията, глупаци, че промоцията тече. От утре отново шут в задника за фашаги и либерасти.


Всичко беше една фасада, натруфена за да изглужда НеРеБеТо добре в очите на несведущите. Който си беше възпитан и нормален човекх и в момента е такъв и е възпитал по подходящия начин децата си. Простаците тогава, са простаци и в момента - цялата лайняна субкултура е в резултат на тоталното изпростяване по времето на социализма - плоските хора се самоселектираха. Когато нивата е засята и поддържана добре, тогава в нея не виреят бурени. Никакви хамериканци, пакистанци или марсианци не са ни виновни. Това, на което сме свидетели днес е в резултат от обезличаването на нацията от кундурджиите и цървулите, които слязоха от гората за да ни управляват навремето. Обърни внимание, че когато на цървула му дадеш власт, той се превръща в ботуш. А където червен ботуш не е стъпвал има ценностна система, традиции, закони, гражданско общество и свобода. А у нас жертвите продължават да бъдат виновни пред червените си палачи.
цитирай
15. kuschel - Дъра-бъра. От болната глава на з...
02.05.2016 15:16
Дъра-бъра. От болната глава на здравата. Това седерунгелите сте като тумори. Голяма хирургия ще пада. И химиотерапия. Без грешки и пропуски тоя път.
цитирай
16. alibaba5 - Дъра-бъра. От болната глава на з...
02.05.2016 15:49
kuschel написа:
Дъра-бъра. От болната глава на здравата. Това седерунгелите сте като тумори. Голяма хирургия ще пада. И химиотерапия. Без грешки и пропуски тоя път.

Абе пухляк де се е видело утрепан чиляк кат теб да трепе?
цитирай
17. kuschel - Хахахахаха, хахаха, ти му казваш да ...
02.05.2016 16:00
Хахахахаха, хахаха, ти му казваш да пръдне, той се насира. Давай, давай. Днес сме го обявили за ден на блоговите идиоти. Топ идиота още липсва, но до 24 часа има бол време.
цитирай
18. milady - кукушеле, как ти идват на ум...
02.05.2016 16:50
тез олигофрении, бе чиляк??
аз мисля ,да предложа да смениш ракията
или...жената...сериозна съм/както винаги/
Тук маясъл фана,бе нашият Герой!!
тц тцт тц...пуста недоебия...
цитирай
19. apostapostoloff - Кухелят е кръчмар, т. е.
02.05.2016 18:06
чорбаджия, думбазин, народен изедник, ама все се прави на комуняга този лицемер и двуличник.

И баба Венка Червенка е същата стока- има няколко апартамента този думбазин и народен изедник, ама все на комуняга се прави.

И двамата са паразити, които смучат сиромашка кръв и се прехранват от чужда пот!
цитирай
20. kuschel - тез олигофрении, бе чиляк?? аз ...
02.05.2016 18:13
milady написа:
тез олигофрении, бе чиляк??
аз мисля ,да предложа да смениш ракията
или...жената...сериозна съм/както винаги/
Тук маясъл фана,бе нашият Герой!!
тц тцт тц...пуста недоебия...


Ооооо, сладката ми кукувичка, Юлето. Добре съм си, пиле, но сама виждаш колко проджни задници има в блога. Нали някой трябва да ги подритва. Аз съм творческа натура, но времената са разделни и трябва да се занимавам с друго. Хубавото е, ча развръзката наближава и много американски лизачи ще ядат дървото.
Слушай сега, Юле. Пращай ми постингите си на лични и аз ще ти ги пускам в някой от блоговете ми. Така и ти ще си все на първа, защото виждам, че леко завиждаш.
Не зная каква точно е системата за попадане на първа, но тоя, който подбира материалите, очевидно чете всичко и подбира най-интересните неща, и те така.
Изтриха ми блог с 4 милиона и 700 хиляди прочита и 1800 постинга заради една фашистка мърша, но не казах "гък". И какво, амбицираха ме още повече. Тоя блог ми е само на 4 месеца, а набира скорост. Радостта на педалите беше напразна. Никога от нищо не ми пука и никога не падам по гръб. :):):)
цитирай
21. kuschel - чорбаджия, думбазин, народен и...
02.05.2016 18:17
apostapostoloff написа:
чорбаджия, думбазин, народен изедник, ама все се прави на комуняга този лицемер и двуличник.

И баба Венка Червенка е същата стока- има няколко апартамента този думбазин и народен изедник, ама все на комуняга се прави.

И двамата са паразити, които смучат сиромашка кръв и се прехранват от чужда пот!


Квак, ти си единствения човек в тоя блог, който ме разсмива до припадък. Точно ти ли бе измамнико и шарлатанино ще ми четеш морал?! Знаеш ли колко е комично това. :):):):):)
цитирай
22. apostapostoloff - Назови поне един човек, когото съм
02.05.2016 18:28
измамил! Нито един не можеш да назовеш и точно затова написаното от теб е набеждаване. Набеждаването е тежко престъпление, за което се лежи цели 6 години. Дупе да ти е яко сега, защото аз непременно ще заведа дело срещу теб!
Сега смешно ли ти е?!
цитирай
23. milady - ;)) Ок..ша ти пратя един еротичен кратък разказ...
02.05.2016 18:40
затова те харесвам бе, щот си ..непукисТ..
ха ха, ама джойнт венчър ще завъртим сега/ не е дрога ,спокс/
да умРъът врагините....
Ти си на ход ,Кептън Кук!
цитирай
24. kuschel - измамил! Нито един не можеш да на...
02.05.2016 18:52
apostapostoloff написа:
измамил! Нито един не можеш да назовеш и точно затова написаното от теб е набеждаване. Набеждаването е тежко престъпление, за което се лежи цели 6 години. Дупе да ти е яко сега, защото аз непременно ще заведа дело срещу теб!
Сега смешно ли ти е?!


Че как да не ми е смешно. Кой вярва на хороскопи. Има ги с хиляди по телевизии и вестници, напълно противоречиви за една и съща зодия. Алабализми и ако не бяха за много пари, можеше да се забавлява човек, но съм гледал доста материали, където се злоупотребява с лековерни хора и с огромни суми.
цитирай
25. kuschel - затова те харесвам бе, щот си. . н...
02.05.2016 18:54
milady написа:
затова те харесвам бе, щот си ..непукисТ..
ха ха, ама джойнт венчър ще завъртим сега/ не е дрога ,спокс/
да умРъът врагините....
Ти си на ход ,Кептън Кук!


Аре пускай! Нищо няма на лични. Ще ти направя рядък жест. Ще ти го пусна тук в главния ми блог със съответната промоция. И аз ще си направя кефа, но на коментарите ще си отговаряш ти, а аз само ако ми е кеф. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuschel
Категория: Други
Прочетен: 2402976
Постинги: 505
Коментари: 4339
Гласове: 3212
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930