Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2016 17:00 - Истинският мъж се кълне веднъж!
Автор: kuschel Категория: Други   
Прочетен: 3952 Коментари: 9 Гласове:
9

Последна промяна: 11.05.2016 19:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

"Аз, гражданин на Народна република България, като встъпвам в редовете на Въоръжените сили, тържествено се заклевам да бъда честен, храбър, дисциплиниран и бдителен воин, да пазя строго военната и държавната тайна, безпрекословно да изпълнявам законите, военните устави и заповедите на своите командири и началници.
Заклевам се добросъвестно да изучавам военното дело, с всички сили и средства да пазя военното и народното имущество и до последния си дъх да бъда предан на своя народ, на своята социалистическа родина и на народното правителство.
Готов съм винаги по заповед на народното правителство за защитя своята родина – Народна република България – и като воин от Въоръжените сили се заклевам да защищавам родината си мъжествено, умело, с достойнство и чест, без да щадя кръвта си и дори живота си за постигане на пълна победа над враговете.
Ако наруша тази моя тържествена клетва, нека ме постигне суровото наказание на закона на Народната република и всеобщата омраза и презрение на трудещите се."


ЗАКЛЕХ СЕ!

image

Тук станах мл.лейтенант от БНА в НШЗО "Хр. Ботев"  ІІІ район - Плевен 

Аз съм се заклел пред българският народ да го пазя от кръвният му враг НАТО и никога няма да отстъпя от клетвата си, защото не съм европедалска курва.

Има само един вид армия - наборната народна армия, в която служат всички синове на народа.  Всичко останало са наемници - гурбедчии, които са войници на заплата и не вършат нищо друго, освен да участват в авантюрите на САЩ, естествено с нашите пари. Не мога да уважавам такива хора. Те се жертват не за родината си, а за пари.
Много малко са наемните армии в света, а покрай нас на Балканите няма нито една такава. Дори в малка Македония, всички млади мъже отбиват войнския си дълг към родината. Това е поредния срам, който трябва да изпитам при т.н. демокрация. Пфффффффф!

image

И тоя се е клел, но случайно е забравил.

image

image




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kuschel - Не мога да си представя, как един ...
11.05.2016 17:18
Не мога да си представя, как един български офицер ще си сере на сурата и ще иде да се закълне във вярност на НАТО. Такъв срам и позор е в разрез с моите представи за чест и достойнство. Дори да остана на улицата гладен и жаден, никога не бих се покрил с такъв позор.
цитирай
2. kuschel - То като видиш накъде му е килнато ...
11.05.2016 17:31
То като видиш накъде му е килнато кепето..., но явно това е в по-късните години, когато им оставяха коси на уволняващите се.
цитирай
3. dedenze - Поддържам те напълно и аз няма да престъпя горната клетва !
11.05.2016 17:44
Но има проститутки, които до днес се кълнат проформа и не спазват клетвата си !
цитирай
4. kuschel - Ама то това мъже ли са. Главното за ...
11.05.2016 18:00
Ама то това мъже ли са. Главното за мъжа е, да извоюва самоуважението си. Това е най-трудната битка в живота. Всеки компромис е малодушие и загуба на самоуважение. Никога в нищо не съм отстъпил каквото и да ми е коствало.
Като млад си калявах волята по интересен начин. Лягам си с пижамата и тъкмо когато ще заспивам, ставам, обличам се и отивам пеш до някой денонощен магазин за нещо незначително. Правил съм го стотици пъти, а и много други подобни неща. Така съм се борил с всяка наченка на мързел и разпускане.
цитирай
5. kuschel - Margarita Drumeva - Аз съм го каз...
11.05.2016 18:03
Margarita Drumeva - Аз съм го казвала и на мои познати офицери, когато си преподписваха клетвите. САМО един напусна армията. Другите безпроблемно си преподписаха клетвите. Обясних си го с инстинкта им за дисциплина или как там се нарича.
цитирай
6. kvg55 - Какъв сериозен войник е това? Ти му ...
11.05.2016 18:05
Какъв сериозен войник е това? Ти му виж надменно ухилената мутра и кепето му обърнато като на рапър. Пародия.
цитирай
7. kuschel - Какъв сериозен войник е това? Ти му ...
11.05.2016 18:31
kvg55 написа:
Какъв сериозен войник е това? Ти му виж надменно ухилената мутра и кепето му обърнато като на рапър. Пародия.

Цял живот е бил натегач - комсомолец и в партийните ръководства. Типичен партиец - нагаждач.
цитирай
8. boliarkabg - Тия последни слова.....
12.05.2016 06:37
"Ако наруша тази моя тържествена клетва, нека ме постигне суровото наказание на закона на Народната република и всеобщата омраза и презрение на трудещите се."

ЗАКЛЕХ СЕ!"

за тях баща ми днес, 87 годишен, все ми казва: "Това е клетвата, казваш, ако я нарушиш какво да те застигне като наказание. Днес казват просто "заклех се,, че то тъй можеш да се кълнеш под път и над пък щом няма наказание за нарушаване на клетвата."
цитирай
9. kuschel - "Ако наруша тази моя търже...
12.05.2016 06:54
boliarkabg написа:
"Ако наруша тази моя тържествена клетва, нека ме постигне суровото наказание на закона на Народната република и всеобщата омраза и презрение на трудещите се."

ЗАКЛЕХ СЕ!"

за тях баща ми днес, 87 годишен, все ми казва: "Това е клетвата, казваш, ако я нарушиш какво да те застигне като наказание. Днес казват просто "заклех се,, че то тъй можеш да се кълнеш под път и над пък щом няма наказание за нарушаване на клетвата."


Мъж, нарушил клетвата си не заслужава да живее.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuschel
Категория: Други
Прочетен: 2386949
Постинги: 505
Коментари: 4339
Гласове: 3212
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930