Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2016 07:51 - Хай-ку-ГЕРП*
Автор: kuschel Категория: Други   
Прочетен: 2825 Коментари: 11 Гласове:
10

Последна промяна: 13.10.2016 08:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ГЕРП* е УТАЙКАТА на БКП,
ГЕРП е ГРОЗНОТО ЛИЦЕ на КОМУНИЗМА,
ГЕРП е ГРОБ за НАШИЯ НАРОД.

*П = Б

Да напомня един очевиден факт.

Вероятно недоумявате защо правителствата на ГЕРБ са особено арогантни, безцеремонни, нахални, разточителни, алчни, сервилни и продажни.
Сега ще ви кажа.
Знаете, че всяко стадо си има мърша. В БКП мършата беше почти 80% при 20% убедени ляво мислещи идеалисти. Мършите бяха лесно разпознаваеми, защото бяха, арогантни, безцеремонни, нахални, разточителни, алчни, сервилни и продажни. Точна тия хора съзнателно саботираха социализма и създаваха лош имидж на партията. Същите тия мърши след 1989 година преживяха демократска метаморфоза и станаха гръбнака на СДС и по-късно на ГЕРБ. Няма човек от върхушката на тая определено мафиотска шайка, който да не е гад и в червата и който да не е готов да продаде и майка си от алчност. Тия мърши не познават думи като честност и морал и това особено личи по начина по който печелят изори. Нещо неясно?

Куш



Гласувай:
10



1. dartanjan - За герб си прав, но комунзима има ли ...
13.10.2016 09:49
За герб си прав, но комунзима има ли изобщо хубаво лице след е беззконие от начало до край? Комунизма е прикрита диктатура на олигархията. Той унищожи средната класа. Заветна мечта на жреците на златният телец. Същото ще бъде и в новият световен Вавилонски богохулен ред на горделивите и суетни обратни хора разбунтували се срещу Божият порядък и закон заради своите грехове и беззконие. Когато те изпълнят мярката на своето беззконие, в един час ще дойде гибелта и никак няма да се забави. Защото много от тях не ще пожелаят да познаят истината и да станат свободни хора годни за вечен живот в Божието царство.
цитирай
2. kuschel - Комунизмът е най-великото откр...
13.10.2016 10:05
Комунизмът е най-великото откритие в човешката история. Естесвено, на изедниците не е драг и затова се страхуват от него до смърт. Ранното християнство е почивало на универсалните ценности на комунизма, който произлиза от хуманизма. Гнусна демагогия, лицемерие и егоизъм са характеристиките на демокрацията. Нещо против?
цитирай
3. andrei - Това е позната истина,за която съм писал безброй пъти от 1991г.насам.
13.10.2016 10:13
Нищо не се е променило оттогава-просто БСП и ГЕРБ(СДС)си менкат властта както им е угодно,с единствената цел властта да е винаги в техните комунистически семейства.За съжаление нищо няма да се промени,колкото и да се напъваме и надприказваме по форумите.Кукувичата комунистическа прежда е оплелА здраво България и зомбираният народ!Още през 1991г.Ангел Димитров(поредният председател на БЗНС),публично и в прав текст тогава (91г.)ни каза;"СДС е креатура на БКП и е създадено с една единствена цел,отново да поднесе на тепсия икономическата и политическа власт на бившата БКП ,днес преименувана в БСП"!Нищо ново под слънцето за добрите,лошите,идеалистите и тн.комунисти,седесари,герберисти,патриотари и реформатори!!!Всички са от котилото на БКП !!!
цитирай
4. kuschel - Не е точно така. Голяма част от ко...
13.10.2016 10:49
Не е точно така. Голяма част от комунистите бяха честни, трудолюбиви и градивни хора. Те изградиха една индустриална България, 26 в света и едно щастливо общество. Не давам прашинка да падне върху тия хора и върху тяхтата памет. Ще псувам зверски всеки, който се гаври с тях и със светлите идеи за щастие на комунизма. Казах.
цитирай
5. andrei - Кушел-знам,че истината боли,
13.10.2016 11:55
но с месиански заклинания нищо няма да промениш.И аз се надявах,че честните и почтени комунисти няма да позволят да се извърши този тотален грабеж,но не би...
цитирай
6. kuschel - 45 години градиха. Прочети пост...
13.10.2016 12:10
45 години градиха. Прочети постинга по-внимателно. Ако ти си крадец, аз никога нищо не съм откраднал. Дал съм всичко за тая държава. Един ден болнични не съм взел. Затова мразя лигавите седерюги до смърт. И преди и сега те са гнусни влечуги.
цитирай
7. andrei - Кушел,аз не съм те обидил и се чудя,
13.10.2016 13:02
какви са основанията ти да ме наричаш крадец-това ли разбираш под диалог?Започваш да ми приличаш на Босия,който се смята за последна инстанция на истината и не понася чуждо мнение !!!Доколкото си спомням не съм казал и една хулна дума по отношение на хората които строиха България,които бяха не само комунисти нали ?Напротив винаги съм застъпвал идеята,че социалистическият строй трябва да се облагороди и надгражда,а не да се разрушава и ограбва всичко построено от хората живели и трудили се по това време!?А то какво стана...а...
цитирай
8. kuschel - Тогава бъди по-ясен. Не харесвам ...
13.10.2016 14:21
Тогава бъди по-ясен. Не харесвам осуквации. Аз също не съм бил никога партиен член, защото съм вълк единак и никога в нищо не членувам. Но много мраза разкрачени позиции, хем тако, хем вако. Извинявай!
цитирай
9. andrei - Явно с тебе не може да се води нормален разговор.
13.10.2016 16:35
Измисляш си някакви оправдания и ми ги приписваш без дори да се помъчиш да разбереш какво ти се казва!?Виждам,че си от тези,които са си самодостатъчни и каквото и да кажа е без значение.Стой си такъв,повече няма да посещавам блогът ти.
цитирай
10. kuschel - Какво не разбра пак и се правиш на ...
13.10.2016 17:01
Какво не разбра пак и се правиш на ощипана мома. Не обичам приказки на ангро и се извиних, ако нещо съм те обидил.
цитирай
11. apostapostoloff - По време на комунистическото иго
14.10.2016 08:40
и магазините, и джобовете ни бяха празни. А сега си играем с пари, пием, пеем и се веселим. И се присмиваме на абдали като теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuschel
Категория: Други
Прочетен: 2383066
Постинги: 505
Коментари: 4339
Гласове: 3212
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930