Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2017 13:54 - Двуличието и хейтът...
Автор: bigbitch2002 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6717 Коментари: 12 Гласове:
3

Последна промяна: 22.02.2017 09:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте!! Отдавна не съм писала и днес реших да го направя. Ще засегна темата за говоренето зад гърба или така нареченото двуличие. Много мразя говоренето зад гърба.
Сега ще кажете, че и аз го правя. Да, правила съм го, но предпочитам да казвам всичко в лицето на хората. Ако имате нещо против даден човек, по-добре му го кажете в лицето и се разберете като големи хора. Таа да ви разкажа какво стана...Прeди няколко дена пратих на момчето, което ме харесва(от предишния ми пост), една картинка по Snapchat, на която пишеше: ЁНе е мъжко да обиждаш момичето, което не успя да имаш! Ё. Естествено не се отнасяше за него, но той го приел навътре и го показал на приятелите си. Както вече знаете(отново от предишния пост) с единия от тях бяхме много близки, но сега не поддържаме никаква връзка.  И това момче се ядосало и казало, че ще ме хейтва и т.н...Амии окей, ела, чакам...Поне ми го кажи в лицето...Нямам думи за него...
  Друга тема, която ми е една от любимите, е ХЕЙТЪТ. Анонимният хейт... Говоря за хейта на снимки във Facebook, клипове в YouTube, както в моя случай- блогове и т.н... Трябва да мислим преди да говорим, защото има хора, които го изживяват тежко. Лично на мен не ми пука какво другите мислят, но отново повтарям има хора, на които им пука! Относно хейтърите! Велики ли се чувствате? Доставя ли ви удоволствие, като наранявате някого? Вие сте жалки:)! В интернет стe велики, а на живо...
       Вярно е, че има такива, които не знаят какво правят с живота си и се излагат по всевъзможни начини. Сега наистина повечето ще кажете, че и аз се излагам чрез заглавието на блога ми. Така е, но АЗ НАРОЧНО СЛОЖИХ ТОВА ЗАГЛАВИЕ, ЗА ДА ИМАМ ПОВЕЧЕ ЧИТАТЕЛИ! Моля ви не ме хейтвайте, защото разкрих душата си пред вас!
   Hasta pronto, amigos!! :)

      P.S.: Предлагайте разни заглавия за блога ми. Много ще се радвам! :)



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chuitemoyaglas - Права си!
11.02.2017 19:14
Така си е.Говореното зад гърба на някого е много гадно,особено ако този човек е твоя приятелка и говори за теб зад гърба ти!
цитирай
2. karamelita - Така си е. Говореното зад гърба на ...
11.02.2017 21:54
chuitemoyaglas написа:
Така си е.Говореното зад гърба на някого е много гадно,особено ако този човек е твоя приятелка и говори за теб зад гърба ти!

Такива приятелки са за зарязване и то веднага и завинаги!
цитирай
3. rosiela - Сладурка,
11.02.2017 22:21
това е нищо. Какви ли гадории не творят хората, ама ти е много рано за това. Радвай се на живота, докато си млада и по-малко знаеща за отрицателните чудеса.
цитирай
4. tikoev - И след като не си писала отдавна и...
12.02.2017 02:41
И след като не си писала отдавна изведнъж на first page! От раз! И всички са те чакали с нетърпение да излееш сенситивите си! :)
цитирай
5. saankii - колега, ти пък ;))))))))))))))
12.02.2017 08:01
tikoev написа:
И след като не си писала отдавна изведнъж на first page! От раз! И всички са те чакали с нетърпение да излееш сенситивите си! :)

цитирай
6. zuzi0550 - предлагам заглавие: " Гошко ...
12.02.2017 09:37
предлагам заглавие: " Гошко 1001...Ник...."
цитирай
7. milady - колежке zuzi0550, още повече усмивки .))))))
12.02.2017 09:52
10.02 16:39 - Банда
от: ysmivka

Чакам те на пътя, където се пресичат никога и никъде.
Прочетен: 3523 Коментари: 0 Гласове: 2
цитирай
8. tikoev - И защо излизам анонимна? Защото ...
12.02.2017 12:18
анонимен написа:
И защо излизам анонимна?

Защото използваш мобилната си връзка. :)
цитирай
9. iva8787 - Много си права! Хубава тема си из...
12.02.2017 13:55
Много си права! Хубава тема си избрала и съм ти много благодарна. Според мен го правят тези, които търсят някакво внимание, без значение какво ще е то. Дали от липса на такова в реала, дали от голямото си Его. Случвало ми се е и на мен да ме нараняват хора които нито аз познавам, нито те мен и ме е наранявало много наистина.
цитирай
10. bigbitch2002 - Стоп хейт
13.02.2017 15:05
tikoev написа:
И след като не си писала отдавна изведнъж на first page! От раз! И всички са те чакали с нетърпение да излееш сенситивите си! :)

Еми да има хора, които нямат търпение, а относно твоя коментар: точно за това говорих в този пост ;):)
цитирай
11. bigbitch2002 - Благодаря...
13.02.2017 15:09
iva8787 написа:
Много си права! Хубава тема си избрала и съм ти много благодарна. Според мен го правят тези, които търсят някакво внимание, без значение какво ще е то. Дали от липса на такова в реала, дали от голямото си Его. Случвало ми се е и на мен да ме нараняват хора които нито аз познавам, нито те мен и ме е наранявало много наистина.

Благодаря за милите думи :D^_^
цитирай
12. bigbitch2002 - Радвам се...
13.02.2017 15:27
rosiela написа:
това е нищо. Какви ли гадории не творят хората, ама ти е много рано за това. Радвай се на живота, докато си млада и по-малко знаеща за отрицателните чудеса.

Радвам се като пиша в блога, но все пак благодаря за мнението :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bigbitch2002
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16181
Постинги: 4
Коментари: 18
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031