Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2020 19:39 - Теория на конспирацията
Автор: borika3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2379 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Темата е Covid-19.
Не вярвах, че ще дойде ден, в който да пиша на такава тема. Това е от нещата, които просто минават покрай мен. Да, сериозни са. Да, световни са. Да, не зависят от мен.
Случват се периодично и отминават. Тема стара, колкото света.
Малко хронология.
Някъде февруари.
В Италия умираха всеки ден със стотици. В България бяха убедени, че правителството крие, че имаме болни.
Някъде началото на март.
Имаме първи случай- заради парите от Европа е.
Средата на март.
Обявиха извънредно положение- отнеха свободата ни.
Някъде април- хукнахме да пътуваме за щяло и нещяло, заради идеята.
Май- правителството безотговоно ни върна свободата, свалихме маските и се започна. 
...
Няма да изпадам повече в подробности.
Да, познавам лично хора, заболели от вируса.
Да, познавам лично хора, преборили го.
Да, познавам лично хора починали в този период- на нито един не предложиха да го пишат от Covid-19.
...
Не, не черпя новини от Фейсбук.
Черпя ги от живия живот.
И спазвам дистанция.
Ходя с маска на обществени места, колкото и да се задушавам.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, Борика. Аз мисля, че да...
05.07.2020 19:50
Здравей, Борика. Аз мисля, че данните за заразените не отговарят на истината. Някои имат полза по-скоро да се завишават, но може би и да се намаляват. Сега при почти ежедневно над 120 заболели се разхлабват мерките, а от началото биеха тревога, че са над 30. Не трябва да се отчита за починал от коронавирус човек, който има поне две други заболявания. Организмът му няма как да се пребори. Аз лично досега съм спазвал разпоредбите.
Поздрави!
цитирай
2. borika3 - Дали?
05.07.2020 20:02
Мисля, че отговарят на пробите. Иначе заболелите са много повече и е нормално да са.Не се страхувам повече или по-малко от другите. Не хиперболизирам или подценявам ситуацията.
По-скоро се дразня на безотговорността на хората и нежеланието да лишат себе си от елементарни удоволствия. И да търсят конспирация навсякъде.
Не приветствам свободните мерки на правителството, но и разбирам, че бизнесът няма как да спре. Единствено ме е яд, че пуснаха хората по стадиони и дискотеки. Заложници на интереси са.
Да сме живи и здрави. Понякога и аз не знам защо се впрягам...
цитирай
3. apostapostoloff - Много свежо и оригинално!
05.07.2020 20:38
Отдавна не бях чувал нищо за ковид. Оправихте ми настроението.
цитирай
4. borika3 - Как?
05.07.2020 21:27
Аз никога не съм чела по темата:) Направо пионер се чувствам.
цитирай
5. apostapostoloff - Ами да вземем да се
06.07.2020 06:02
загаджим тогава?...
цитирай
6. apostapostoloff - За успешна свалка е нужна поезия!
06.07.2020 06:15
Ето едно мое стихотворение от стихосбирката ми "Станка":

ВЯТЪР И МЪГЛА

Както тихата вода на бряг се моли,
на вятър милостта, дърво благодари,
Слънце дъжд в небето, с дъга благослови,
така с Твореца им душата ми говори.

Както блудна съвест егото терзае,
порочни мисли интелекта екзалтират,
сетивен хаос Духа илюминира,
така душата ми възвишеност не знае.

Не съм твоя мрак, нито пък светлината,
в твой хаос тъй инертен преди да си се взреш!
С имена на твоя грях недей да ме зовеш!
Само подражаваш хармонията свята.

Порокът си е мой, и с чест го преживявам,
чрез Дух съзнат и с други, достойно помирил.
С творческо подобие, душевно преоткрил,
тъй Мирозданието Богум подражавам!

Грях Божи е да си, и друг да правиш тъжен!
Не се сравнявай с мен"! Не смей и да ме съдиш!
Сравни Света..., красив и зъл!, На кой се сърдиш?
Повече усмихнат, по-малко си му длъжен!
цитирай
7. borika3 - Вятър и мъгла
06.07.2020 07:16
Прекрасни стихове. Може би има надежда за този свят?
цитирай
8. apostapostoloff - Когато двама се обградят с
06.07.2020 09:12
нежност, всеотдайност и любов, те 5 пари не дават за безумието на света.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borika3
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68880
Постинги: 38
Коментари: 59
Гласове: 321
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031