Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2017 19:04 - Битият учител от Садово: Той можеше да ме убие
Автор: radiovisioner Категория: Новини   
Прочетен: 496 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Учителят от Селскостопанската гимназията в Садово, който пострада при побой, нанесен му от ученик с дървен кол, проговори за случилото се. 

Преподавателят по английски език Антон Велков разказа пред БТВ, че във вторник излязъл в коридора, защото ученици вдигали шум. Твърди че не е обиждал, нито е предизвикал 17-годишния Атанас Георгиев да го нападне. „Атанас ми каза, че на него никой не може да му каже какво да прави, дори и президентът да дойде, не може да му каже какво да прави, при което аз на по-висок тон му казах да излезе навън. Той каза: „Ей сега ще видиш какво ще стане”, излезе навън, върна се с едно дърво и преди да разбера какво се случва, ме удари по главата”, описва случилото се преподавателят. 

Велков бе категоричен, че е нужна професионална охрана за рисковите училища. Споделя, че е „повече от унизен”: „Как може да ти се случи подобно нещо? Той можеше да ме убие спокойно”. 

Потърпевшият все още не е решил дали ще напусне училище. Засега е в болнични и ще мисли. Но признава, че би останал само заради децата: „Между тях също има добри деца, и то не малко, това е основното, това беше и в предишното училище. Много често ми се случва, срещам ги навсякъде, идват и ми казват: „Ние дължим много неща на Вас, може би това е най-голямата награда”. 

До седмица нападателят трябва да застане пред съда, за да отговаря за нанесената лека телесна повреда. Роднините на Атанас твърдят, че той е невинен.



Тагове:   Садово,


Гласувай:
2



1. radostinalassa - За циганите явно няма нищо.
28.09.2017 12:58
Не разбрахте ли,че те са смес от черни и жълти,имат ниско ментално развитие.Тия дето изкарват средно ги прекарват просто.Те са агресивни маймуни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radiovisioner
Категория: Новини
Прочетен: 850532
Постинги: 1688
Коментари: 141
Гласове: 116
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031