Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2017 13:18 - НЕ СМЕ ДЪРЖАВА! НЕ СМЕ НАРОД!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 6882 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
НЕ СМЕ НАРОД
                         ПЕТКО РАЧЕВ СЛАВЕЙКОВ

image


Не сме народ, не сме народ, а мърша,

хора, дето нищо не щат да вършат.

Всичко тежко, всичко мъчно е за нас!

"Аз не зная! Аз не мога!" - общ е глас.

И не знаем, не можеме, не щеме

да работим за себе си със време.

Само знаем и можеме, и щеме

един други злобно да се ядеме...

Помежду си лихи, буйни, топорни,

пред други сме тихи, мирни, покорни...

Все нас тъпчат кой отдето завърне,

щот сме туткун, щото не сме кадърни...

Всякой вика "Яман ни е нам хала!" -

а всякому мерамът е развала...

 

Не сме народ! Не сме народ, а мърша,

пак ще кажа и с това ще да свърша.

 

1875




Гласувай:
7



1. jupel - ЗОМБИРАНО, ДРОГИРАНО ПОКОЛЕНИЕ. . ...
16.08.2017 02:23
ЗОМБИРАНО,ДРОГИРАНО ПОКОЛЕНИЕ ...

ГОРКО НИ! СВЕСТНИТЕ ИЗМРЯХА, ОСТАНАЛИТЕ У НАС ОГЛУПЯХА И НА ВАЛЕРИ БРАВО,НО НЯМА ДЪРЖАВА, ЗАКОНИ И ПРАВО!
цитирай
2. sekirata - аман от навлеци. . . . без нищо мъж...
16.09.2017 07:50
аман от навлеци....без нищо мъжко
krumbelosvet,това е моят блог ,моето лично пространство и демократично е да не ми налагате вашето мнение-неприлично е ,човече!
Изразявам моето мнение в моя блог,не съм Ви канила с бъклица,а и Вие сте един потребител просто,който не е задължително да влиза в блога ми,нали,не сте и администратор да ми нареждате,заповядвате?! Тогава,сте поръчков,кажете поне на кои,макар че вече е видно. За мене П.Р.Славейкове е неповторим най вече с прямотата си,истинността си,далновидност и ред неща,които Вие и вашите поръчкови "мозъци" няма как да притежавате.Факта че продължавате да посещавате блога ми и на лични да ме притеснявате и заповядвате какво да пиша и правя,говори ,че СТЕ НЕАДЕКВАТЕН ИЛИ ПОРЪЧИТЕЛЯТ ВИ Е БЕСЕН!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239608
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031