Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2020 18:48 - На лъжеца носа е голям .....по рождение, или -
Автор: theeconomist Категория: Политика   
Прочетен: 2304 Коментари: 9 Гласове:
16

Последна промяна: 26.02.2020 18:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 - репортаж със слюнка по ъглите на устата!

Ама как се оплете в лъжите и лицемерната си апологетика БИВШИЯТ.......

"...бе, беше при мен Ханке тогава, ама куфарче, май имаше....но кой помни след 20 - 30 години..."

"...не, нищо не е копирано, не си спомням"

"ми то, при мен винаги има две секретарки, които протоколират срещата, той и Ангарски го вадеше Ханке, какво скрил ли съм ги копията..."

"...значи имаше нещо, но честно казано, не намерих в него нищо съществено и не обърнах внимание..."

"...вярно е, че имаше документи, нещо за две ..или една американска фирма, май беше.."

"...но Ханке, беше против еврото, той май лобираше, но това за американците е естествено - те лобират...."

"...не помня да съм се обаждал на Костов, но и да съм се обаждал...той Ханке нали има документите , куфарчето - да ги предостави..."

"....след толкова време.."
следват лиги, слюнки облизване и пак..............:

                           image

"...това не беше компромат, доклада нали знаете "Дума го публикува..."

"...Богомил Бонев пусна компромат срещу мен, че съм бил корумпиран и аз го извадих..."

"...имаше и имена на други министри, но сега няма да ги кажа, защото ...няма да ги кажа..."

"...не съм казал това, няма го на запис, аз казах само ""те ще те разберат""........"

"..за разбитите ""авари"", аз им казах преди президентските избори, ако не ме подкрепите мен - това е края на старата десница..."

"...но то стана много лично, няма какво да го покривам Костов, то това беше толкова малко, аз в прокуратурата ще кажа истината...не помня.."


Какво да го правиш - нещастен врътльо - мизерен бракоразводен адвокатин........?











Гласувай:
16



1. hloris - За вторият президент на РБ след прехода....двойка...
26.02.2020 20:08
звучи досущ като едно пате,оплело се в кълчища...в случая лъжи

жалка и тъжна история...интересно защо винаги за президенти си избираме все такива....недоносчета...просто хронологията показва това
цитирай
2. blackpredator - модерно, а?
26.02.2020 22:55
"Модерните държави осъзнават,
че е в техен интерес да следват
общоприетите международни
норми на поведение
дори с цената на отказ
от националния си суверенитет"

Петърчо, 2000 г.
цитирай
3. theeconomist - .
27.02.2020 06:15
hloris написа:
звучи досущ като едно пате,оплело се в кълчища...в случая лъжи

жалка и тъжна история...интересно защо винаги за президенти си избираме все такива....недоносчета...просто хронологията показва това


за "пате в кълчища" - въобще не го е срам, но кошника си оплете и сега му пука за целокупният народ...
цитирай
4. theeconomist - .
27.02.2020 06:17
blackpredator написа:
"Модерните държави осъзнават,
че е в техен интерес да следват
общоприетите международни
норми на поведение
дори с цената на отказ
от националния си суверенитет"

Петърчо, 2000 г.



...естествено, по европейската юриспруденция евро законите са над националните.
това и по тошово го нямаше!
цитирай
5. vencivaleri1951 - Не,,аварите,, бутнаха СДС
27.02.2020 09:28
а едно ,,хубаво Наде,, , което ,,надърви ,, тримата големи в СДС и им бутна къщичката.
цитирай
6. theeconomist - .
27.02.2020 18:42
важното е че тоя обичаше да повтаря клишето "няма да се уморя да повтарям".....
представяш ли си какъв кеф е правил на Антонина....?
цитирай
7. bojinkata - Няма как - Тонито и коня спяха в ра...
27.02.2020 19:11
Няма как - Тонито и коня спяха в различни къщи! В развод бяха, ама заради президентството имитираха семейство!
цитирай
8. vaquero - theeconomist,
28.02.2020 21:31
Всички са омазани в демократични лайна.
цитирай
9. radostinalassa - 5. vencivaleri1951
01.03.2020 14:15
Може да е била хубава, но като започнеше да говори като латерна, приспиваше народа.
цитирай
10. pantaleev - Пълен смотаняк е бат Петьо коня. ...
02.03.2020 10:54
Пълен смотаняк е бат Петьо коня. Жена му с право му слагаше рога с Димо Гяуров.
цитирай
11. elenkokoschkov - БЪЛГАРСКИЯТ ФЕРНАНДЕЛ!
15.03.2020 10:27
ЛОШО МУ Е!
МИСЛЯ ,ЧЕ СЕГА Е СЪДИЯ ВЪВ ВЪРХОВНИЯ СЪД!
Д'ЕЙБА И ПЛЮНКАТА ,Д'ЕЙБА....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: theeconomist
Категория: Политика
Прочетен: 2646141
Постинги: 965
Коментари: 19862
Гласове: 25342
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031