Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2016 08:14 - Днес тръгвам по процедурата за закупуване на бойно оръжие. Ако някой има опит, да сподели как става.
Автор: kuschel Категория: Други   
Прочетен: 2707 Коментари: 20 Гласове:
11

Последна промяна: 14.03.2016 21:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

Швейцарски генерал: Европа е пред гражданска война, въоръжавайте се Публикувано на 17.01.2016  в Свят

    ПОРЕД ГЕНЕРАЛ-ЛЕЙТЕНАНТ ANDRE BLATTMANN БЕЖАНСКАТА ВЪЛНА ТЛАСКА КОНТИНЕНТА КЪМ ГРАЖДАНСКА ВОЙНА

Обществото в Западна Европа е на границата на хаотично насилие, причинено от икономическата дислокация, масовата имиграция и тероризма. Това не е мнението на някой “луд сървайвър“, а на главнокомандващият Швейцарските въоръжени сили.

Генерал-лейтенант Andrй Blattmannнаскоро е отправил предупреждение към швейцарците, че обществото е опасно близо до колапс и съветва тези, които още не са въоръжени, като част от резерва на Swiss Army да предприемат стъпки, за да се въоръжат. Blattmann еглавнокомандващ на въоръжените сили на Швейцария от 1 март 2009 г. до момента, и думите му имат много значителна тежест в страната, в която инициативата за референдуми на гражданите срещу бурките и джамиите е доказала огромната си популярност, а и по отношение на имиграцията и ислямизацията.

През последните две световни войни, швейцарската комбинация от планини и въоръжено гражданство e запазила мира и неутралитета на страната, но сега Швейцария вече има своя собствена „пета колона“, за един предстоящ конфликт. Това е фундаментално и за съжаление, тъжно предвиждане.га да се учат на същия кървав урок отново и отново. Разоръжаването на гражданите минава през войни, които изискват извънредни мерки за осуетяването на геноциди и след това повтаряне на цикъла.

Европейските граждани вече се въоръжават срещу ордите, както по легални, така и по нелегални начини. Сънародниците на генерал Блаттман са по-щастливи в способността им да придобият качествено законно огнестрелно оръжие за самозащита. Други от европейците не са толкова щастливи, тъй като те са позволили да бъдат лишени от естественото им право да носят оръжие.

Надяваме се, че ще има политическо решение на тази бъркотия и мюсюлманските бежанци ще могат да бъдат репатрирани с мир, но дали ще искат да се откажат от щедрата социална помощ, която им предоставят техните домакини, без бой.

По материали на: bearingarms.com и Bob Owens
Източник: eurocom.bg

Макаров ми хареса най-много. Компактен, с добри данни. Тоя ще е. 300 кинта, 9-милиметров/8 патрона. Хвърля до 300 метра и прави големи дупки. Абе от руското не се дели. Когато служех имах такъв. Първо една ютия ТТ, после тоя.


image
 



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kuschel - Цяло лято често стоя сам на ранчото. ...
14.03.2016 08:17
Цяло лято често стоя сам на ранчото. Вече почти няма никой около мен. Просто не става вече с въздушни пушки и пистолети. Нужно е автоматично оръжие. Дори да са гумени или стоп патрони, все пак е реално средство за защита.
цитирай
2. vencivaleri1951 - Куш,
14.03.2016 09:39
Наскоро да запазя трофейна и наградна цев минах през сума ти перипети .
Първо трябваше да ходя на курс. Проведе се в два последователни уйкенда.
Това,че си офицер, че си ловец е без значение. Преди това ходиш и на психиатър.
Добре, че ме предупредиха от фирмата при която се записах за курс как да отговоря на тест или въпросите. Например ако кажеш, че си сам в ранчото и ти трябна оръжие за отбрана гориш. Хвани някой приятел/ако беше в София нямаше да има проблем-аз, ико щяхме да помогнем/ да те назначи фиктивно за охрана или касиер, снабдител който борави с КЕШ и обясни, че само такава работа си си намерил и , че работата ти е необходима защото си зле финансово. .
С две думи, ако кажеш, че искаш бойно оръжие за собствена охрана го смятат за
агресивна нагласа и че си готов да го употребиш-тъпо, но е факт
След това идва разрешително от КОС. Минаваш през някакви проверки и ти дават или не. На мен сотаджиите към които съм ми сложиха рамо/шефът им е бившо ченге/
След това в магазина. Не се минавай да купуваш оръжие от непознат по обява. Няма как да разбереш дали не е дефектно. Може да издържи тестване/една две стрелби/ и да се пръсне цевта после.
Не прави глупост незаконно да купиш оръжие. Ловят ги "търговците" и те да облекчат положението си топят клиентите си.
цитирай
3. kuschel - Въпроса с разрешителното ще се у...
14.03.2016 09:58
Въпроса с разрешителното ще се уреди, но психиатъра и курса са задължителни. Мотивационното писмо го имат моите хора по образец. Аз съм подполковник от запаса и съм бил командир на рота. Имам награди от главнокомандващия по време на запаси. Бил съм и преподавател една година. Натрупал съм актив, за който важни хора са наясно. Време е да има по едно сериозно пушкало във всяка къща, защото идват лоши времена. Швейцарците не са по-глупави от нас. Те могаг да мобилизират 2 милионна армия за 8 часа, единствени в света. Всички са резервисти и мъжете и жените и оръжието им е в сейфове в къщите им. Всички ходят всяка година на опреснителни лагери. Това трябва да стане и у нас, защото конфликт ще има, само не се знае кога точно.
цитирай
4. kuschel - Изчетох целия закон. Най-шибана е ...
14.03.2016 10:19
Изчетох целия закон. Най-шибана е т.8. За закупуване и вграждане неподвижно в стената на метален сейф. Трябва да офинтя някой от комините. И още...много такси бе, баси. Това за един пистолет, ами за калашник? Джихадистите ги имат без разрешителни. Голямо обикаляне ще падне.
Психиатъра ми е съученик и е много по-луд от мен. Тук ще е най-лесно. Ще стане работата. Мен всички ме познават.
цитирай
5. katan - На границата е, а може да я е минала.
14.03.2016 11:56
"Надяваме се, че ще има политическо решение на тази бъркотия и мюсюлманските бежанци ще могат да бъдат репатрирани с мир, но дали ще искат да се откажат от щедрата социална помощ, която им предоставят техните домакини, без бой."

Ако си от "тъмната страна" не ти трябва разрешително.
цитирай
6. bgman13 - Абе вие двамата, само търговия и ...
14.03.2016 12:00
Абе вие двамата, само търговия и бюрокрация ли мислите да развивате? Не знаете ли, че базата на икономиката е производството?
цитирай
7. bgman13 - Психиатъра ми е съученик и е много ...
14.03.2016 12:02
kuschel написа:

Психиатъра ми е съученик и е много по-луд от мен.


По принцип, човек става доктор, за да лекува себе си. Повечето доктори не успяват.
цитирай
8. kuschel - Аз произвеждам. Но вече станаха ...
14.03.2016 12:03
Аз произвеждам. Но вече станаха много за отстрел и трябва да се вземат мерки. Аз и сега имам два пистолета, но са тренировъчни. Малки дупки правят. А Макаров е като топ.
цитирай
9. bgman13 - Не прави глупост незаконно да ...
14.03.2016 12:05
vencivaleri1951 написа:

Не прави глупост незаконно да купиш оръжие. Ловят ги "търговците" и те да облекчат положението си топят клиентите си.


Беше излишно да го казваш. На подполковник от запаса, това е пределно ясно. Всъщност, форумът го четат и деца, и на някое може да му светне прозрението, че е потенциална риба, тъкмо за полицията.
цитирай
10. bgman13 - Аз произвеждам. Но вече станаха ...
14.03.2016 12:07
kuschel написа:
Аз произвеждам. Но вече станаха много за отстрел и трябва да се вземат мерки.


Тогава за кво ти е разрешително - няма как да те хванат, ако вземеш мерки, оръжието ти, което сам си произвел, хем да ти е под ръка, хем да не е в къщата ти.
цитирай
11. kuschel - Как незаконно бе, да не съм мафиот. ...
14.03.2016 12:11
Как незаконно бе, да не съм мафиот. Почтен бизнесмен съм. Половината град ме познава, включително шефа на полицията, че и на КАТ и мното други.
цитирай
12. bgman13 - Изчетох целия закон. Най-шибана е ...
14.03.2016 12:15
kuschel написа:
Изчетох целия закон. Най-шибана е т.8. За закупуване и вграждане неподвижно в стената на метален сейф. Трябва да офинтя някой от комините. И още...много такси бе, баси. Това за един пистолет, ами за калашник? Джихадистите ги имат без разрешителни. Голямо обикаляне ще падне.
Психиатъра ми е съученик и е много по-луд от мен. Тук ще е най-лесно. Ще стане работата. Мен всички ме познават.


За тебе може и да стане, ама за всяка къща - нанай. Няма как, хем да се спази закона, хем да се защитим от терористите, поради простата причина, че главните терористи са тия, които управляват България. Да им играеш по свирката и да мислиш, как да им спазиш закона е пълна глупост - да ме извиняваш, ама и ти го знаеш.
цитирай
13. bgman13 - Как незаконно бе, да не съм мафиот. ...
14.03.2016 12:17
kuschel написа:
Как незаконно бе, да не съм мафиот. Почтен бизнесмен съм. Половината град ме познава, включително шефа на полицията, че и на КАТ и мното други.


Що мафиотите, да не би да не ги познават? И да не би да не са почтени бизнесмени? Шефовете на полицията са им лични приятели. Също и Бойко Борисов. Освен ако не са се скарали нещо.
цитирай
14. kuschel - Май че си прав. Само дето съм против ...
14.03.2016 12:30
Май че си прав. Само дето съм против управляващите и хич не се любим.
цитирай
15. kuschel - Чакай, бе, не произвеждам оръжия, ...
14.03.2016 12:37
Чакай, бе, не произвеждам оръжия, други съвсем мирни неща правя. :)
цитирай
16. zaw12929 - ПО ДОБРЕ СЪЗДАЙ ОТРЯД ЗА ЗАЩИТА- ...
14.03.2016 14:12
ПО ДОБРЕ СЪЗДАЙ ОТРЯД ЗА ЗАЩИТА- ПОНЕ 10 ЧОВЕКА И СЕ ОБУЧАВАЙТЕ...
цитирай
17. zaw12929 - Европейските граждани вече се в...
14.03.2016 14:14
Европейските граждани вече се въоръжават срещу ордите, както по легални, така и по нелегални начини. Сънародниците на генерал Блаттман са по-щастливи в способността им да придобият качествено законно огнестрелно оръжие за самозащита. Други от европейците не са толкова щастливи, тъй като те са позволили да бъдат лишени от естественото им право да носят оръжие.
цитирай
18. kvg55 - Ти си наясно с процедурата. Най-...
14.03.2016 14:30
Ти си наясно с процедурата.
Най-важно е основанието за притежаване - работа с пари, охранител.
цитирай
19. theeconomist - Мислех да ти опиша цялата процедура, но се окозваа, че си наясно...
14.03.2016 18:38
....зависи дали ще го вземаш лично или на фирма, но таксите,прегледите, такса в НСлС, Съдимост, психодиспансер, разрешително за носене, разрешително за съхранение, прострелване и др. за 1 бр. къса цев е около 120 лева.

Може да ти дадат разрешително за многозарядно, но за автоматично - тц!
цитирай
20. kuschel - Хайде, братя швейцарци! Вие нап...
14.03.2016 21:47
Хайде , братя швейцарци! Вие напред, ние след вас.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kuschel
Категория: Други
Прочетен: 2387239
Постинги: 505
Коментари: 4339
Гласове: 3212
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930