Постинг
20.05.2016 06:54 -
Да си имаме уважението!
Автор: kuschel
Категория: Други
Прочетен: 10924 Коментари: 28 Гласове:
Последна промяна: 20.05.2016 06:56
Прочетен: 10924 Коментари: 28 Гласове:
17
Последна промяна: 20.05.2016 06:56
В едно отношение съм съгласен с Каракачана. Няма какво да ми се натягат толкова задграничните българи, дето са си дигнали дърмите и са се изселили по чужбините. Не е редно те с техните неадекватни гласувания да ни дават наклон на живота на нас туземците, дето се мъчим да крепим тая държава с много труд и с данъците си. Знаят ли тия задгранични патриоти, дето не са стъпвали тук с години, каква тежка бюрокрация и крадлива хунта сме принудени да издържаме с жалките си доходи. И знаят ли каква вреда нанасят на българските българи, гласувайки според романтичните си представи за разни измислени демократи от РБ и ГЕРБ. Да гласуват там където живеят и плащат данъци. Те реално нямат нищо общо с България, освен дето са родени тук. Не съм съгласен да определят живота ми хора, които са се преселили трайно в други държави. В Изборния закон трябва да се запише, че право да гласуват в чужбина имат само българи с временни визи за пребиваване и които плащат данъци в България. Така е справедливо.
Куш, 20.V.2016
Куш, 20.V.2016
КЛОПКАТА С ВЕЛИКОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ НА ...
Защо такъв шум се вдигна за избирателния...
Тез промени на закона изборен са си войн...
Защо такъв шум се вдигна за избирателния...
Тез промени на закона изборен са си войн...
Следващ постинг
Предишен постинг
Аз пък не желая. Който иска да определя живота в България ще живее и ще работи тук и ще помага България да се оправи. Нас съвети и съчувствие не ни трябват. Трябват ни реални действия. Така че, да си живеят в чужбина и да не се месят в нашите работи.
цитирай МБД...Минимален базов доход...
Организацията Basic Income Earth Network обяснява, че системата за „безусловен базов доход“ представлява „форма на гарантиран минимален доход, който се различава значително от този, които в момента съществува в много европейски държави като разликите са най-малко три:
- Изплаща се на хората индивидуално, а не на домакинство
- Изплаща се независимо какви други доходи има индивидът
- Изплаща се без да се изисква от индивида упражняване на труд или от желанието му да се приеме работа, ако му бъде предложена
У нас трима обикновени българи започват през 2013-2014 г. инициативата за базов доход и събират 40 000 подписа от български граждани, с което нареждат България на първо място сред всички европейски държави по брой събрани подписи.
пп
имаш излишък на Енергия ,мой човек ,аз ти предлагам разум и идеи
Партии, избори, алабалистики и стъкмистики...
запри се, това са отживелици вече в 21 Технологичен век....
нъл тъй?
цитирайОрганизацията Basic Income Earth Network обяснява, че системата за „безусловен базов доход“ представлява „форма на гарантиран минимален доход, който се различава значително от този, които в момента съществува в много европейски държави като разликите са най-малко три:
- Изплаща се на хората индивидуално, а не на домакинство
- Изплаща се независимо какви други доходи има индивидът
- Изплаща се без да се изисква от индивида упражняване на труд или от желанието му да се приеме работа, ако му бъде предложена
У нас трима обикновени българи започват през 2013-2014 г. инициативата за базов доход и събират 40 000 подписа от български граждани, с което нареждат България на първо място сред всички европейски държави по брой събрани подписи.
пп
имаш излишък на Енергия ,мой човек ,аз ти предлагам разум и идеи
Партии, избори, алабалистики и стъкмистики...
запри се, това са отживелици вече в 21 Технологичен век....
нъл тъй?
Юлке, поведе ми с едни гърди. Такъв супер комунизъм и аз не мога да измисля. Лежиш и куриерът ти носи 600 €.
цитирайабсолютно, никакво гласуване поради същите причини - отишли са навън, там плащат данъци и т.н. в унгария орбан май забрани на задграничните да гласуват.
цитирайНе само Урбан. В Германия също гласуват само постоянно живеящите. То така е и редно. Когато работиш навън ти създаваш принаден продукт за съответната страна и в крайна сметка издържаш тамошните пенсионери, а българските скоро ще останат без пенсии, защото 35 работещи ще трябва да издържат 65 неработещи и пенсионери. Очевидно, това няма как да стане.
цитирай
6.
milady -
не съм политически обвързана ..и нИкога не съм гласувала за Партийни мафия..
20.05.2016 09:50
20.05.2016 09:50
Куш, нужна е Нова Парадигма..
ще го наложат супер хай новите Технологии...
дано не пукнем, и да се изкефим на това..
нямам търпение..
иска се смяна на Ракурса, Френд,поздрав!
цитирайще го наложат супер хай новите Технологии...
дано не пукнем, и да се изкефим на това..
нямам търпение..
иска се смяна на Ракурса, Френд,поздрав!
Шашкаш ме, Юлия, от къде го изкопа тоя оптимизъм. Нищо подобно не виждам в бъдещето. Само обезлюдяване и мизерия ни чака. До 2020 европарите свършват и лешоядите ще отлетят за имотите си в чужбина с ограбеното. До тогава американците ще превърнат България в плацдарм и ще ни замесят във война. На България и остават броени години относително самостоятелно съществуване, после ще бъде разорена и превърната в пустиня. Единственото ни спасение е в бързото разпадане на ЕС и изтръгване от лапите на НАТО. Само пълни идиоти не могат да го проумеят това.
цитирайНеадекватен ти е мозъка,тъпанар миризлив !
Ти като миришеш на земя и нямаш време дори да емигрираш си стой в мафиотската си даржава,смешнико!
И вземи по-рядко си показвай зурлата в този блог,че отдавна се превърна в шут и излъчваш отвращение,умнико!
цитирайТи като миришеш на земя и нямаш време дори да емигрираш си стой в мафиотската си даржава,смешнико!
И вземи по-рядко си показвай зурлата в този блог,че отдавна се превърна в шут и излъчваш отвращение,умнико!
Хаха.
цитирайМного хора се вързаха на приказките за светлото демократично бъдеще и не усетиха, как измамниците ограбиха живота им, оставяйки ги да се мъчат да оцелеят без работа, без здравеопазване, без образование в среда на маргинализиращи се малцинства. Запада изсмука целия качествен генетичен материал на България, превръщайки я в пазар за боклуците си. В ЕС България ще умре след още десетина години, ако до тогава не стане жертва на военен конфликт или турско нашествие.
цитирайВ Изборния закон трябва да се запише, че право да гласуват в чужбина имат само българи с временни визи за пребиваване и които плащат данъци в България. Така е справедливо.
Както винаги сте точен и справедлив! Поздравление! Здраве и успехи!
цитирайКакто винаги сте точен и справедлив! Поздравление! Здраве и успехи!
Не ми задавайте въпроси. Не комуникирам с демократясали малоумници. Не ме интересува какво плещят. За мен са трупове.
Скоро ще ви пусна един филм, който с безпощадна яснота очертава бъдещето. Дори розовите очила, няма да ви спасят от потресаващата реалност.
цитирайСкоро ще ви пусна един филм, който с безпощадна яснота очертава бъдещето. Дори розовите очила, няма да ви спасят от потресаващата реалност.
Мерси, Зав!
цитирайЧе който не живее в Б-я не трябва да има право да гласува.Да гласува там където живее и плаща ДДС и други данъци.
Второ -това ще отвори "вратички"за неконтролируеми изборни шашми.А както е известно това е единственото нещо което могат да правят добре престъпниците на власт/наричащи се политици/.
Докато в България са на власт престъпници/изпечени/ и бандити ,живеещите в чужбина не трябва да имат право да гласуват.
цитирайВторо -това ще отвори "вратички"за неконтролируеми изборни шашми.А както е известно това е единственото нещо което могат да правят добре престъпниците на власт/наричащи се политици/.
Докато в България са на власт престъпници/изпечени/ и бандити ,живеещите в чужбина не трябва да имат право да гласуват.
Напълно логично.
цитирайЖеланието Ви драстично се разминава не с нечия прищявка, а с Конституцията. И аз много неща искам, ама по конституция не мога да ги направя - c'est la vie (:
За мен няма разлика какво престъпление се извършва при положение, че се потъпква основният закон на републиката (не обсъждам добър или лош е).
Ако искате българите в чужбина да не гласуват трябва да се промени конституцията, а не да си чешете пръстите пред компа вкъщи. Тук вече не знам дали kuschel ще прояви местен шовинизъм и ще иска връщане на Търновската конституция или по идеологически наклонности ще иска Димитровската или Живковската - той да си каже :D
цитирайЗа мен няма разлика какво престъпление се извършва при положение, че се потъпква основният закон на републиката (не обсъждам добър или лош е).
Ако искате българите в чужбина да не гласуват трябва да се промени конституцията, а не да си чешете пръстите пред компа вкъщи. Тук вече не знам дали kuschel ще прояви местен шовинизъм и ще иска връщане на Търновската конституция или по идеологически наклонности ще иска Димитровската или Живковската - той да си каже :D
Абе, аланкоолу, един закон може да се напише и тълкува всякак, но не това е важното. Аз казвам как е правилно според мен и толкова. Продължавам да смятам, че хора, напуснали страната, за да угодят на собствения си задник, са се отписали като българи и нямат право да се месят повече във вътрешните работи на България.
цитирайАз не казвам, че съм на мнение, че какво се случва тук трябва да се определя и отвън.
Просто за да се получи легално и достатъчно ефективно спиране на феномена - "аз гласувам от на мичка си пайчина, щот един ден искам да се върна" или "аз гласувам от на майка си в кътника на мачу пикчу в царевичака, щот секи месец пращам кинти на наще в БГ", е наложително да се промени Конституцията.
Иначе тази същата Конституция не се тълкува в блог.бг, а в съответните институции, мхм.
цитирайПросто за да се получи легално и достатъчно ефективно спиране на феномена - "аз гласувам от на мичка си пайчина, щот един ден искам да се върна" или "аз гласувам от на майка си в кътника на мачу пикчу в царевичака, щот секи месец пращам кинти на наще в БГ", е наложително да се промени Конституцията.
Иначе тази същата Конституция не се тълкува в блог.бг, а в съответните институции, мхм.
Особено на местни избори, гласуването на постоянно неживеещите в България е крайно нежелателно.
цитирайДаже неуместно. Какво общо може да има един изселник с проблемите на местни хора.
цитирайИмам специално отношение към темата за българите в чужбина, тъй като голяма част от съзнателния ми живот е минал извън България, а повечето от най-близките ми хора продължават постоянно да живеят навън. Покрай споровете за избирателните права обаче, се развяват няколко мита за българите в чужбина, които нямат никаква връзка с реалността. Първият е, че навън се бил изнесъл "елитът на нацията", все интелигенция, IT - специалисти, велики творци и каквото още значимо се сетите. Ами това категорично не е вярно. Сред тези няколко милиона навън, броят на проститутки, сутеньори, наркопласьори, автоджамбази, просяци, измамници и обикновени негодници е напълно съизмерим с този на българите в България. Броят на тези, които нямат постоянна работа и бачкат в сивия сектор, без договори и социални осигуровки също е съизмерим с този в България. Разбира се, има много добри, дори изключителни професионалисти в различни области, хора които са заслужили уважение в съответната страна, но те са също толкова малочислени, колкото и подобните им в България. Съществената разлика е, че тези в България биват системно мачкани и унижавани, но това обаче, не е въпрос на партии и политика, а на народопсихология. Истината е, че навън се е изнесла около 1/4 от България, чиято структура в социално, етническо,етично и професионално отношение се доближава значително до тази, която е останала в Родината. Но пък тази мания всеки да се брои за "преуспял и елит" изглежда някак си генетично заложен у повечето българи, независимо къде се намират. smile емотикона Вторият мит е, че българите в чужбина умират да гласуват на избори, но българската държава им пречела. Глупости! Огромната част от българите там не биха гласували, дори да направят секция в двора им. По мои наблюдения, ако има нещо, в което българите в чужбина са по-напред от тези в България, това е, че те по-трудно могат да бъдат излъгани толкова масово, просто защото животът навън им е спестил доста от илюзиите, с които още живее не малка част.
цитирайти отпрах и един плюс. Защото през тази година това е ЕДИНСТВНЕИЯТ ти смислен постинг.
Има и още нещо. Когато един немец е зад граница, той няма право да гласува и не гласува. Когато един американец е зад граница, и той не гласува. Какви са тези нашенски шменти- капели? Компенсация било нашенското лигаване за възродителния процес! Що за глупост, що за идиотски съображения?!
Нали има "уседналост"? Щом си се застоял над 6 месеца зад граница, нямаш право да гласуваш и толкоз! Така е в ЦЕЛИЯ ЦИВИЛИЗОВАН свят!
цитирайИма и още нещо. Когато един немец е зад граница, той няма право да гласува и не гласува. Когато един американец е зад граница, и той не гласува. Какви са тези нашенски шменти- капели? Компенсация било нашенското лигаване за възродителния процес! Що за глупост, що за идиотски съображения?!
Нали има "уседналост"? Щом си се застоял над 6 месеца зад граница, нямаш право да гласуваш и толкоз! Така е в ЦЕЛИЯ ЦИВИЛИЗОВАН свят!
Обожавам родопските каба гайди. Направо се разтрепервам. Само Битълс са ми създавали подобни емоции. Звукът им сякаш рисува обвитите в мъгла заоблени върхове на Родопите. Божествена музика. Извънземна!
цитирайapostapostoloff написа:
ти отпрах и един плюс. Защото през тази година това е ЕДИНСТВНЕИЯТ ти смислен постинг.
Има и още нещо. Когато един немец е зад граница, той няма право да гласува и не гласува. Когато един американец е зад граница, и той не гласува. Какви са тези нашенски шменти- капели? Компенсация било нашенското лигаване за възродителния процес! Що за глупост, що за идиотски съображения?!
Нали има "уседналост"? Щом си се застоял над 6 месеца зад граница, нямаш право да гласуваш и толкоз! Така е в ЦЕЛИЯ ЦИВИЛИЗОВАН свят!
Има и още нещо. Когато един немец е зад граница, той няма право да гласува и не гласува. Когато един американец е зад граница, и той не гласува. Какви са тези нашенски шменти- капели? Компенсация било нашенското лигаване за възродителния процес! Що за глупост, що за идиотски съображения?!
Нали има "уседналост"? Щом си се застоял над 6 месеца зад граница, нямаш право да гласуваш и толкоз! Така е в ЦЕЛИЯ ЦИВИЛИЗОВАН свят!
Е, разгеле, по-добре малко, отколкото нищо.
За САЩ с омраза.
Имам първи братовчед там от 1991 г. Имам колежки, на които децата са там отдавна - омъжени и женени. Ходят в Америка по 6 месеца в годината да гледат внуци, готвят и помагат. Братовчеда за последно ми каза само едно - "Съжалявам, че съм тук", което не знам какво значи, защото се беше устроил за последно.
Бабите казват накратко - това там не е живот, мразим зетьове, снахи, та вече и внуците. Не преувеличавам, даже го казвам меко. "Не само, че са роби, но и се мразят взаимно. Отписала съм ги. Лошото е, че те самите са се отписали на млади години". Край на цитата.
Млъквам.
цитирайИмам първи братовчед там от 1991 г. Имам колежки, на които децата са там отдавна - омъжени и женени. Ходят в Америка по 6 месеца в годината да гледат внуци, готвят и помагат. Братовчеда за последно ми каза само едно - "Съжалявам, че съм тук", което не знам какво значи, защото се беше устроил за последно.
Бабите казват накратко - това там не е живот, мразим зетьове, снахи, та вече и внуците. Не преувеличавам, даже го казвам меко. "Не само, че са роби, но и се мразят взаимно. Отписала съм ги. Лошото е, че те самите са се отписали на млади години". Край на цитата.
Млъквам.
явно няма кой да защити българите в чужбина, повечето от които са нормални хора от средна класа обичащи българското, оказали се по многобройни причини зад граница.
Защо да се делим отново, този път по териториален принцип, малко ли сме разединени?
АКо проблемът е само в плащането на данъци, то това клиширана фраза в която няма много истина. Какво да кажем за многобройните българи в България , укриващи данъци от държавата? За многобройни фиктивни договори, договорите еднодневки, работниците на черно и осигурените на минимална заплата? Те всички по един или друг начин оетяват държавата, трябва ли тогава да нямат прави на глас? А с какво ощетява държавата българинът зад граница? Тя има принципно повече полза от него - всяка година идва на море или на планина почти на 100 процента където за по-малко от месец вкарва в икономиката 1000-2000 евро, това колко минимални заплати са - за една година? Отделно той инвестира обикновено в жилище, на което си плаща и данъците.
А какво стана с милиардите превеждани всяка година в България - те не отиват за плащане на косвените данъци, включени в сметки, акцизи, потребителски стоки, лекарства и прочие? Именно косвените данъци са основните постъпления в държавния бюджет! Така се оказва, че именно тези българи инвестират огромни средства в страната, вместо да ги похарчат някъде на Канарите или Малдивите. Нямат ли право тези българи да гласуват, ако отправната точка е плащането на данъци?
проблемът не е в българите в чужбина, проблемът е в изборният организиран туризъм, който наклонява везните при повечеето избори. А за този проблем има едно просто, но ефективно решение - премахване на двойното гражданство или правото на тези граждани да гласуват. Така този българин ще бъде поставен пред цивилизационен избор - да се откаже от привилегиите на чуждото гражданство за да може да гласува или да сибъде германец, американец, турчин, грък, испанец и прочие. Така няма нужда да бъде променяна Конституцията и ще с неутрализира огранизирания тур
цитирайЗащо да се делим отново, този път по териториален принцип, малко ли сме разединени?
АКо проблемът е само в плащането на данъци, то това клиширана фраза в която няма много истина. Какво да кажем за многобройните българи в България , укриващи данъци от държавата? За многобройни фиктивни договори, договорите еднодневки, работниците на черно и осигурените на минимална заплата? Те всички по един или друг начин оетяват държавата, трябва ли тогава да нямат прави на глас? А с какво ощетява държавата българинът зад граница? Тя има принципно повече полза от него - всяка година идва на море или на планина почти на 100 процента където за по-малко от месец вкарва в икономиката 1000-2000 евро, това колко минимални заплати са - за една година? Отделно той инвестира обикновено в жилище, на което си плаща и данъците.
А какво стана с милиардите превеждани всяка година в България - те не отиват за плащане на косвените данъци, включени в сметки, акцизи, потребителски стоки, лекарства и прочие? Именно косвените данъци са основните постъпления в държавния бюджет! Така се оказва, че именно тези българи инвестират огромни средства в страната, вместо да ги похарчат някъде на Канарите или Малдивите. Нямат ли право тези българи да гласуват, ако отправната точка е плащането на данъци?
проблемът не е в българите в чужбина, проблемът е в изборният организиран туризъм, който наклонява везните при повечеето избори. А за този проблем има едно просто, но ефективно решение - премахване на двойното гражданство или правото на тези граждани да гласуват. Така този българин ще бъде поставен пред цивилизационен избор - да се откаже от привилегиите на чуждото гражданство за да може да гласува или да сибъде германец, американец, турчин, грък, испанец и прочие. Така няма нужда да бъде променяна Конституцията и ще с неутрализира огранизирания тур
туризъм за гласуване.
разбирам - никой не иска друг да се меси и определя животът на другите, но ако сложим ръка на сърцето и помислим кога и как гласовете от чужбина решиха кои да е избори в БЪлгария?(изключвам българските турци в Турция - там схемата е ясна).
От 2 милиона и кусур българи, да са гласували няколко десетки хиляди, те ли определиха мутри да управляват? те ли гониха и пак избираха едни и същи хора?
Силно се съмнявам..КОйто не се интересъва от България нека не гласува - няма проблем, но не е справедливо нито законно , да се отнема правото на български гражданин, който милее и се интересува дали неговата държава ще бъде управлявана от мафия и крадци. Защото президент и правителство определят основните насоки на развитие на държавата, които засягат и бъдещето именно на тези българи и техните деца. За местните избори нека си решават местните българи - в правото са си, но за съдбините на БЪлгария всеки трябва да има глас!
Друг в върпосът дали ще има въобще някакъв избор за гласуване, поради липсва на реална алтернатива и политическа хамелионщина.
Моят призив е - да не отхвърляме с лека ръка българина в чужбина,защото може би само той може да подаде ръка, когато има нужда, без да иска нешо насреща.
Между другото един такъв българин е написал думите от българския химн, напът към родината, оставил учение и охолен живот, за свободата на Отечеството.поздрави
цитирайразбирам - никой не иска друг да се меси и определя животът на другите, но ако сложим ръка на сърцето и помислим кога и как гласовете от чужбина решиха кои да е избори в БЪлгария?(изключвам българските турци в Турция - там схемата е ясна).
От 2 милиона и кусур българи, да са гласували няколко десетки хиляди, те ли определиха мутри да управляват? те ли гониха и пак избираха едни и същи хора?
Силно се съмнявам..КОйто не се интересъва от България нека не гласува - няма проблем, но не е справедливо нито законно , да се отнема правото на български гражданин, който милее и се интересува дали неговата държава ще бъде управлявана от мафия и крадци. Защото президент и правителство определят основните насоки на развитие на държавата, които засягат и бъдещето именно на тези българи и техните деца. За местните избори нека си решават местните българи - в правото са си, но за съдбините на БЪлгария всеки трябва да има глас!
Друг в върпосът дали ще има въобще някакъв избор за гласуване, поради липсва на реална алтернатива и политическа хамелионщина.
Моят призив е - да не отхвърляме с лека ръка българина в чужбина,защото може би само той може да подаде ръка, когато има нужда, без да иска нешо насреща.
Между другото един такъв българин е написал думите от българския химн, напът към родината, оставил учение и охолен живот, за свободата на Отечеството.поздрави
г.н didanov, моите поздрави,
няма какво да добавя, много точен анализ ...
цитирайняма какво да добавя, много точен анализ ...
Търсене
Блогрол